11.5.13

hanya ALLAH yang tahu...

assalamu'alaikum...

jumpa lagi kat blog ini.....
tapi mood kali ini agak sedih sikit...
entahlah kenapa......
saat ini, tiba2 rindu pada sahabat2 yang penah wujud dalam hidup ini....
aku suka berkawan tapi kadang2 rasa macam ada sakit kan hati sahabat..
tapi apa aku da buat???
kadang rasa x layak ke aku bersahabat dengan mereka??
aku sedar siapa aku..
maafkan aku ya Allah... :'(
tiada apa yang aku harapkan, cuma fitrah ku untuk bersahabat..
aku tahu x selamanya sahabat akan bersama aku....
maafkan aku ya Allah.....

ya Allah, sampaikan salam rindu aku pada mereka
terima kasih pada mereka sudi kawan dengan aku...
aku tahu byk kelemahan aku...
tapi aku cuba jadi sahabat yang baik ya Allah....

ya Allah, jika aku menggangu hidup mereka..
tegurlah aku, agar aku bisa berubah..
maafkan aku ya Allah....
mungkin ini yang terbaik untukku...

ya Allah belailah hati aku dengan kasih sayangMU..
biarlah ENGKAU sentiasa ada bersama aku..
biarlah suka,duka,gembira,sedih aku sentiasa bersamamu ya Allah...

ya Allah jagakan kan mereka untuk aku..
kerana aku x mampu menjaga mereka sebaik penjagaan MU..
aku sayang sahabat2 ku kerana MU ya Allah..
biarlah persahabatan kami berlandaskan ISLAM...

maafkan aku ya Allah..
kuatkan hati aku di jalanMU....
sampaikan salam ku buat junjungan besar nabi Muhammad s.a.w...

sayang Allah, sayang Rasulullah....
ya Allah, pilihlah aku menjadi hambaMu yang bersyukur...
aamiin.....

No comments:

Post a Comment