2.12.10

sehari bersama 'dia'

bismillahirrahmanirrahim...

assalamu'alaikum...bertemu lagi dalam ruangan kita utk kali ini...lama da nk tulis tapi asyik tertangguh je,  baru hari ni dpt duk dpn laptop ni...alhamdulillah hari tu dapatlah aq kuar jalan2 setelah beberapa minggu melayari cuti sem nie dgn duk kat rmh layan kartun....terbuka sikit minda aku dapat kuar tengok pemandangan yang lebih luas...hihihi...terima kasihlah kat ain sebab bawak aku kuar jalan2...1st time kita dapt kuar jauh same2...huhu..sedih je bunyi...walaupon kita berdua je setelah kawan2 yang lain x dpat join coz ada hal2 yang x dpt dielakkn tapi suasana tetap ceria...harap lps ni dorang dpt join ktorang...mesti akan jadi lbh meriahkan??oklah nk mulakan cite nie...

    pagi 2 aku terlambat pula sampai kat rumah ain,sian ain kena tunggu lama...maaf ain...lain kali aku cuba datang awal...insyaAllah...ok pastu ktorg teruskan misi yang seterusnya menuju ke taman tasik shah alam...parking jauh skit dr tasek 2,then kena lintas jalan nk smpai tasek 2..huhu..tp xpe..sekali-sekala jalan2 kat shah alam 2kan...bukan selalu pon..smpai kat tasek 2, ktorg pon g la jalan2 kat tasek 2...mgkn bagi yang da biasa pergi, rase xde pe pon yang menarik kat situ tapi saje la ktorg nk santai2 kat tasek 2...hihi...pastu ktorg pon cari la satu tempat utk duduk sembang2 sambil makan apa2 yang patut...sory ain dapat bagi makan sotong kering jer...lain kali kita bwk bekal ek...lalala...sambil duduk2 ada lah sembang2 pasal remaja zaman skrg...sedih je rase...sesekali dpt sembang2 benda ni seronok gak,dapat juga muhasabah diri yang kurang ni...sebelum balik, sempat gak ktorg main permainan kanak2 2..huhu..dah lama x main..teringin gak...dapat la rase duduk atas buaian besi 2 walupon rase cam nk tercabut je bila ktorg naik...hahah..yela org tua naik mmg la nk tercabut...tua??eh belum lg...kui3...tw x??sebelum balik nmpak la ada beberapa student uitm pakai jubah konvo, xsabar pula rase nk pakai baju 2..huhuhu...ok, xpe...nk teruskan misi yang seterusnya..jom...


     misi yang seterusnya nk g main bowling..kat mane??plaza alam sentral...tapi??xigt jalan, xpe g tanya kat kaunter bayar parking...seb baik uncle 2 baik kan ain??rupa2nya ada kat situ2 jugak...huhu..almaklumla sekali sekala datang kan...jalan punya jalan akhirnya jmpa gak pusat bowling 2 tapi sblm main g solat dlu...kang da main2 sampai kul berapa...ok...lps 2 ktorg terus g main...masuk je rehat jap coz terasa penat pula jln cari air..haus...pas2 terus daftar main...mase pilih kasut, dpt la saiz 3...3??keciknya...huhu..tapi sebenarnya terseksa kaki aku dlm kasut 2..kesian die x bernafas kot..!maafkan aku...td da ambik saiz 4 tp longgar la..kang x pasal2 ngan kasut2 2 masuk dlm longkang 2..huhuhu...1st time aku main benda ni..seronok gak walaupon aku xreti main pon,,main baling je ikut sedap aku taw...aku xkisah janji pin2 2 jatuh kan??hihi..sbb bola 2 berat, x larat aku nk angkat....main punya main da kul 3 lbh..so,apa lagi nk beredar dah...puas la jugak...thanks kawan...



        misi seterusnya nk makan...sblm mkn g kedai aksesori wanita jap..niat dihati nak cari something yang leh buat cenderamata tapi rase cm x berkenan je...tapi xpela ada la jumpa something y menarik la jugak pada pandangan aku...sory ain 2 je yang ada..simpan baik2 ye ain..buat kenangan kita..ingatkan nk beli 3 je...last2 die kata 5 rm10...terpaksa la ambik lg...xpela boleh bg kwn2 y lain kan...??tapi die chomel sgt taw...cute.!!eh,da tersasar jauh pula...nk cite pasal mkn td...tw x??jln punya jln..x tahu nk mkn kat mane...last2 makan makann segera je la...hurm..ehehe...berselera aku tgk kwn aku mkn...masa mkn 2 ada org jual cd surah2 amalan yang disampaikan oleh fakhrul radhi, juara akademi al-quran musim ke3..jgn beli je,jgn lupa amalan kan..insyaAllah..moga m'dpt manfaat..lps mkn sempat la aku beli roti utk bwk balik utk org rmh...ehehe...ain,sedap x kek 2??lau x sedap sory ek?hihi...



       ok la dah penat jalan2 ktorg ambik keputusan utk balik..lagipon da ptg nanti jln jem pula..al maklumla time org balik keje kan...tp alhamdulillah jln ok je ptg 2...terima kasih jugak kat ain sebab anta aku sampai dpn rumah nie...maaf jugak lau da susah kan kau...tp aku hargai sgt coz da bwk aku jalan2 hari tu...thankz kawan..!!ok la sampai sini je cite aku kali ni...ada mase kita jmpa lg ek..wassalam..


  p/s    ;aku memang suke g jalan2 nie..terbuka sikit minda ni...aku juga  suka sukan, klu ada kawan2 yang ada minat sama ngan aku kan besh..!!

No comments:

Post a Comment